onsdag 30 mars 2011

Trader Joe again :)

Har i dag varit på en rundvandring av Trader Joe (andra gången) men vad gör man inte för en goodiebag ;) Trader Joe är ju som tidigare nämnt min favorit affär! ÄLSKAR deras sortiment. Det enda som jag inte köper där är kött och ägg, för de luktar illa :) Men deras grädde, kaffe och ostar är bäst, plus allt annat!

I dag när jag jag handlade där så sa killen i kassan "Have a nice day" som de i stort sett alltid gör i USA. Jag svarade " You too" som jag alltid gör. Då log killen i kassan och sa "I will, cause I'll be here all day :) ... och det lät faktiskt som om han menade det!

Detta låg i goodiebagen, rostat sjögräs !!! Hahaha
Åt två stycken. Det positiva är att hela paåsen
innehåller bara 2 kolhydrater, det negativa är att
det verkligen smakar sjögräs!!! :)

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som lasangeplattor med spenat men
    dom innehåller några fler kolhydrater
    men jag tror att dom är godare än ditt
    sjögräs

    SvaraRadera
  2. plattorna är supertunna och små;) känns som ihopklistrad fiskmat typ ;) Vill du så kan jag skicka ett paket till dig Maud ;)

    SvaraRadera